2010. nov. 25.

Üdv!

Ezen a blogon modulom építését szeretném bemutatni. Már régebben elhatároztam magam hogy modult építek majd de csak most jutottam el idáig. H0-ban modellezek tehát moduljaim is H0-ásak lesznek.  Modulom a MÁV 36-os vonaláról (Kaposvár-Fonyód) szeretném mintáztam, ill. a megállóhelyek és állomások pontos méretarányos lemásolásával. Először nyílt vonali modulokkal kezdeném aztán utána Somogyjád állomás elkészítését vettem tervbe. Utána Kapostüskevár mh megépítésére gondoltam, de ez még messze van... Moduljaimat a FREMO szabványai szerint szeretném elkészíteni a lehető legszebben és élethűen. A blogon még megtalálható lesz Somogyjád állomás, Kapostüskevár mh, és a 36-os vonalról egy rövidebb leírás és képek, valamint az itt járó vonatok modellekben. Somogyjád állomást a régi eredeti állapotában szeretném megcsinálni. A célom az is hogy ez a blog segítséget tudjon nyújtani a kezdéshez vagy a felmerülő kérdésekben minden modulépítőnek legfőképp a FREMO-ban de más modulszabványoknál is. Igyekszem mindent a legérthetőbben leírni sok képpel, tanácsokkal, videókkal. A új bejegyzések nem rendszeresen kerülnek fel pl.hetente hanem a modulom folyamatos építését követően szakaszonként fogja bemutatni. Modulépítésem közben terepasztalomat is építem erről: a www.mtvasutmodell.5mp.eu oldalamon. (MT Vasútmodellezés) Hamarosan felkerülnek modulépítésem első fázisai. Magamról: jobb oldalt olvashatsz.
Minden kérdésre, észrevételre szívesen válaszolok itt: http://5mp.eu/web.php?a=mtvasutmodell (alul)

Jó modellezést!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése